Aukro problem

Peter Adamec max13@atlas.sk
Čtvrtek Listopad 6 19:58:12 CET 2008

no s rtym vergiliom som sa celkom slusne pobavil.
Ta jazykova barira no neviem, otec sa na ebay chodi pozriet a rozumie
mozno par slov anglicky. manzelka co je na tom podobne tiez kuka na ebay .
Z toho mi jasne vyplyva ze nejde ani tak o to ci existuje ako to ze
ludia este nevedia ze aj to sa da.ale potom mi pride ze aukro je na tom
velmi podobne az okrem toho jazyka a problemom s poliakmi.