Aukro problem

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Listopad 6 19:43:32 CET 2008

Aukro sice běží původně na polském IS, ale snad tuším už od začátku
existuje i česká pobočka, která obstarává drobnosti. Tuším ale jen
administrativa, účto. Sídlo mají ve Zlíně v nově zrekonstruované
baťovce, tuším jeden openspace tak pro deset lidí. Že nestíhají se vůbec
nevidím. Zkusil bych jejich forum, to by snad fungovat mohlo.

T.V.