HDD player

Martin Patka hwmp@semily.net
Čtvrtek Listopad 6 18:38:39 CET 2008

Zdravim,

> No ono by na to stačilo i nějaké Geode 300, aby to mohlo
> přehrávat i ogg.
> nebo různé vysloužilé stroje, co měly spotřebu pár W

tak priznam se, ze nevim o zadne desce s Geode, ktera by mela
bud zvukovku nebo sbernici a navic SATA....

Mam tady sice par starickych WRAPu, ale ty nemaji ani jedno....

Ty nove Alixy s PCI a audiem jsem v ruce zatim nemel, tak nevim.
Navic redukci z IDE44 na SATA jsem nevidel, tak by to znamenalo
nejdriv redukci z IDE44 na IDE, a pak teprve z IDE na SATA - to se
mi taky uz moc nelibi....

A navic - ten LCD ma jen AV vstup, takze bych jeste potreboval
aby to VGA melo composit-video vystup....

Je pravda, ze s ethernetem uz by to taky bylo zajimavejsi, ale ja
bych preci jen radeji sahnul po nejake te hotove "krabicce".....
Nakonec, to uz bych mohl zrovna koupit ten Neuros OSD, i kdyz by to
bylo docela skoda pouzivat Video-recorder/player jen na audio....
Ale ta cena by jak v pripade toho Alixu (kdyz zapocitam i ty redukce),
tak u toho Neurosu by byla cca 2x vice, nez bych do toho chtel dat....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz