HDD player

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 6 17:48:14 CET 2008

No ono by na to stačilo i nějaké Geode 300, aby to mohlo přehrávat i ogg.
nebo různé vysloužilé stroje, co měly spotřebu pár W

----- Original Message -----
From: "Martin Patka" <hwmp@semily.net>

> A co DOSovský přehrávač? Ukazuje LFN, lze jej dálkově
> ovládat, nové DOS7 umí i velké partišny,...
>
> Anebo linoxový, jednodisketový moof linux je mp3 přehrávač
> (link na stažení dám).

no jo, ale i VIA EPIA ma spotrebu mnohem, mnohem vetsi, nez ty
"krabicky s jednim svabem"....... Navic ty levnejsi VIA nejsou po
zvukove strance nic moc.... A bord s Atomem uz si vezme pres 40W - a
to je jen na MP3 uz prilis (nechci se jeste starat o vypinani...)

Ja jsem i dlouho zvazoval variantu s 2.5" diskem, ale v tomhle pripade
nakonec zvitezila kapacita nad spotrebou.... Nakonec ty Westerny rady
GreenPower uz jsou docela dost usporne....

pocitacovemu reseni (teda tim myslim PC) jsem se snazil vyhnout.....