Aukro problem

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 6 14:24:12 CET 2008

V Polsku ebay funguje, ale nic jsem tam nekupoval.
http://www.ebay.pl/
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 06, 2008 12:18 PM
Subject: RE: Aukro problem

Raději nakupuju na eBay než na Aukru, protože je fakt, že se tam lidi
chovají mnohem slušněji a ochotněji. Znám taky pár lidí, se kterýma někdo
při prodeji vyjebal a prý zdaleka nejhorší je nakupovat přímo z Polska.
Možná i proto se nechce eBay rozšířit k nám a potažmo do Polska, co se týče
kvality služeb, určitě by všichni radši šli jinam než na ten krám
Aukro/Allegro.