(OT) Vstupenka Electronica Minichov

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Listopad 6 08:42:56 CET 2008

Nemusite si lamat hlavu s tim registrovanym jmenem,
pokud nekdo chce vstupenky na Mnichov, klidne napiste, mam jeste vouchery k
dispozici

Poslu elektronicky kod

Tesim se na setkani na nasem stanku 160/2 hala B3

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Juraj Michálek
Odesláno: 6. listopadu 2008 8:28
Komu: HW-news
Předmět: (OT) Vstupenka Electronica Minichov

Zdravim, mam k dispozicii jednu vstupenku na vystavu Electronica v Mnichove,
ktoru nevyuzijem. je na nej uvedene moje meno, ale bol som uisteny ze je to
len formalita. Kto by chcel, nech napise, poslem. Kolega ma tiez jednu, neviem
ci ju pouzije, takze teoreticky by boli k dispozicii 2ks.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598