Prodloužení RS-232 přez ethernet

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Listopad 5 17:45:06 CET 2008

Já potřebuji jen prodloužit RS-232 mezi zařízeními, které spolu po
RS-232 komunikují.. Chci tedy na jedné straně RS-232 převést na
ethernet, za tím bude konvertor ETH/optika .............. opt. vedení
....................na konci zas konvertor optika/ETH a za tím
ETH/RS-232 . Bude to takhle fungovat? Teď jsou tam klasické modemy na
metalické lince, ale ta metalika se už nebude udržovat.
JaKub