Hodiny s digitrony

Středa Listopad 5 00:45:23 CET 2008

Nakouk jsem do toho materiálu od GE a životnost cca 10000 hodin (asi než se
doutnavka zaplynuje tím co ionty vymlátí z povrchu elektrod?) není nic moc.
Ale myslím že elektronky na tom nebudou o moc líp a ty doutnavky mají mnohem
menší příkon. Když se z toho dělaly logické prvky - sestavil z doutnavek
někdy někdo počítač? A fungoval?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 05, 2008 12:33 AM
Subject: Re: Hodiny s digitrony

Inzinierska metoda je aj to, ze sa pozries do literatury.

Na wikipedii som objavil link na zlatu banu:
http://www.tech-systems-labs.com/books/GE-lamps.pdf . Do pozornosti Ti
venujem najma obr. 3.24 a jemu predchadzajuci text (co potvrdzuje moju
sukromnu teoriu, ze ten Colwell tam odpor 22 vopchal len preto aby to bolo
ine nez uz publikovane, lebo inak tomu nerozumiem naco tam vobec je).

wek