Hodiny s digitrony

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Listopad 4 23:10:59 CET 2008

snazil som sa pochopit ako ta vazba funguje ale nejak mi to neslo...
boli tam moc nizke napatia. Preto som to nakoniec aj vzdal. Ak si
pamatas simulovat som chcel, ale ked som sa pozeral co by obnasal model
takejto suciastky tak som to radsej zlepil, odmeral napatia a potom sa
to pokusil vypocitat :-)
Zajtra a vo stvrtok som na sluzobke v nejakej francuzskej diere pod
parizom, ale mam pocit ze ked sa vratim tak sa na to zase pozrem :-))
b.