Hodiny s digitrony

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Listopad 4 14:11:59 CET 2008

Kdyz se tu probiraji ty digitrony , znamy mi volal ze ma jeste v orig
krabickach digitrony IN-1 , ale ja zadne takove nemuzu najit jestli se hodi
na pouziti v podobnych hodinach . Nevite o nich neco ?

Na netu jsem nasel jedine sov in-1 zde http://www.digitron.cz/katalog.htm

ale ten katalogovy list uz nejde otevrit .

Jinak hodiny super jen to bude mit asi dost spotrebu ja to udelal asi
"prasacky" jednocip + digitrony . Holt mel bych problem to udelat z klopnych
obvodu ne tak z dalsich elektronek :))

diky

snehulak