Je nejaky lepsi ekvivalent LM2904 s radove podobnou cenou?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Listopad 4 02:25:41 CET 2008

Dochazi mi zasoba univerzalnich OZ, rozumej OZ ktere pouzivam kdyz potrebuji
zesilit, upravit signal z cidla a podobne, tj. tam kde nemam zvlastni
pozadavky na presnot, nejcasteji pak pouzivam LM2904D.

LM2904 se dela snad co jsme na svete, tak si rikam zda vyvoj a cenova
valka nepokrocili tak, ze lze za podobnou cenu tj.<10Kc
(LM2904 stoji cca 2.5 a dam i 3x tolik) poridit neco lepsiho?
Nemam zvlastni pozadavky jen, moznost single supply, Low power, dostupnost
v SMD a o fous lepsi parametry nez ma staricka LM2904.

Vyvoj v blasti OZ nesleduji a napriklad TME nabizi pres 800OZ a bohuzel
se v nich neda nijak filtrovat.

Dekuji za pripadne doporuceni
WS