S-7119BF katalogový list ?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pondělí Listopad 3 20:12:39 CET 2008

Faktem je, že v dnešní době podobné obvody začínají postrádat smysl.
Řídit to musíte stejně MCU a při výkonech, které jsou dnes dostupné je
asi lepší signál digitalizovat a celé dekódování nechat na MCU. Zkoušel
jsem digitální dekodér pro ZVEI signalizaci a "vytáhne" jí to z šumu líp
než nějaký FX...
Mrazík