RE: Sopftware na skladani odporu?

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Listopad 3 14:23:03 CET 2008

Dekuji za odkazy, +- je to presne to co jsme si predstavoval

Castecne mate pravdu, ale ne vsude lze pouzivat odpory 5%. V mem konkretnim pripade mi z CADu pro navrh filtru vypadl seznam odporu z nichz nektere jsou z rady E96. Koupit lze mozna celou civku a u nekterych hodnot jeste s obtizemi, z hlavy jsem misto toho placnul dva odpory seriove, paralelni razeni mi z hlavy tak dobre nejde a kupodivu se ukazalo jako 3x presnejsi.

Jako prudic, bych jeste uvital moznost skladani z vybranych hodnot (ma suplikova E24 ma jiste mezery), ale to bych si asi musel napsat sam :-)

V kadem pripade jeste jednou dik.
KN

>Neni to nahodou tak ze pokud mam treba odpor 2,2 z radu s 5% presnosti
a ja potrebuji treba 2,25 tak si musim opatrit hrst odporu 2,2 a merit
a vybirat protoze v te presnosti mohou byt odpory od cca 2,1 do 2,3 a do toho
rozmezi se pozadovany odpor vejde?