Platba přes PayPal

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Listopad 3 09:05:51 CET 2008

A mate overenou kreditku na Paypalu?
Na me to pusobi dojmem, ze jste prelez limit, ktery umoznuje platbu pres neoverenou kreditku a paypal chce abyste svou kartu overil.
Kolik je celkova castka, kolik jste zatim nejvice platil v minulosti?

>Zdravím všechny zkušené účasdtníky dražeb na ebay.
Prosím o radu, co s tím.
Po aukci jsem chtěšl přejít na PayPal jako vždy. V kolonce "Balné a doprava"
nebyl údaj, na PayPal to dál nešlo. Požádal jsem prodejce o doplnění ceny, to udělal.
Po zadání hesla se nedostanu na účet, ale na stránku "Link and confirm your debit or credit card" a je požadován nějaký "PayPal code", který nemám.
Dole je volba "Submit, Resend PayPal Code nebo Cancel".
Tento případ se mi stal nedávno, ale to bylo zaviněno prodejcem (taliján), který se jednoduše rozhodl, že mi předmět dražby nepošle, protože se mu zdála cena nízká (!). To zde nechci řešit.
To jsem ale nevěděl, takže jsem se pokoušel účet nějak verifikovat a vím, že po třech špatných pokusech zadání kódu se to celé nějak zablokuje a je další problém. Pak se to vyřešilo, z PayPalu napsali, že prodejce zrušil transakci a nějak to odblokovali.

Kontaktoval jsem s pomocí své špatné angličtiny PayPal a tady mám odpověď, jenže opět nevím co s tím:

"Thank you for contacting PayPal in relation to your query regarding the confirmation of a credit card on your PayPal account.
I have reviewed your account and it shows that when a customer initially opens their PayPal account, they have initial sending, receiving and withdrawal limits. PayPal is regulated by the European Union that if a customer spends near their total sending limit, we must warn the customer to verify their account in order to lift the limits. This is to comply with the European Union Anti-Money Laundering Regulations.
Please let me know if you require additional assistance in the future.
Thanks again for contacting us, and thank you for being part of the PayPal community.
Sincerely,
David Joseph"

Pochopil jsem, že oni po zvýšení ceny prodejcem o dopravu požadují ověření účtu, abych nevypral těch špinavých 10 euro za dopravu.
Změny ceny ale dělali i jiní dříve a naposledy před několika dny a vše fungovalo dál.
Setkal se s tím někdo? Co s tím?