LCD Sony AM309 datasheet?

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pondělí Listopad 3 02:51:08 CET 2008

Dobrý večer,

ještě bych doplnil, mám podobnou zkušenost s 5 let starým Canon Powershot S1 IS. Donesl jsem jej do servisu Canon (AWH SERVIS v Praze na Vinohradské). Závada (rozpadlý obraz na CCD) byla vyhodnocena jako výrobní vada, kterou Canon celosvětově uznává i po uplynutí záruční doby a bezplatně ji opravuje i u nás po záruce.
V mém případě byla oprava provedena výměnou za nový model Canon Powershot S5 IS, a od té doby nedám na Canon dopustit :-)

http://www.fotografovani.cz/art/nov_df_am/servisni-upozorneni.html
http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=PgComSmModDisplayAct&fcategoryid=221&modelid=8774&keycode=2112&id=48264

JF

Doufam ze vam ted nezkazim radost zhacenim zdroje LCDcek :-) ale tohle je znama zavada senzoru ktera postihuje pomerne dost fotaku (nekde bych i nasel seznam), ta A60 je mezi nimi. Podstatne je ze tenkrat vyrobce (tusim Fujifilm?) slibil bezplatnou vymenu i po zaruce a ty CCdcka meni dodneska, zrovna pomerne nedavno je nechavali spravovat dva mi znamy. Takze pokud ten fotak nechcete schvalne hodit do skrapy tak to muzete odnest do servisu, meli by vam to bezplatne opravit.

Nasel jsem i ten seznam:
http://digiarena.zive.cz/default.aspx?article=2966

Dusan Dolezal

Zdravim, zacinaji se mi hromadit nefunkcni fotaky Canon A60... (nejak blbne
CCD, rozpadly obraz, jinak vse OK)
Da se nekde najit datasheet k subj.? Displej je celkem hezky, byl by z nej
krasny ovladac k topeni ;-)