OT: Nastaveni WiFi

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Listopad 2 15:48:00 CET 2008

Nastavit mod AP, zabezpeceni neni duvodem k tomu aby ji notebook
nevidel, v US maji pouze 11 kanalu, tudiz nastavit kanal jakykoliv z
rozsahu 1 -11, kanaly 12,13 jsou povoleny v urcitych zemich  a zvlaste u
netobooku se pouziva wifi ktere muzou mit 11 kanalu.
Pak se podivejte na TX power zda je na max a v posledni rade, zda neni
nekde zakrtnuto disable wifi.

LK