Pruchozi zatez 50 Ohm BNC

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Listopad 2 08:47:14 CET 2008

Pokud mate moznosti jakou udelat si potrebnou trubicku atd., tak je to
parada. Ja jsem jeden delal z BNC "gender changeru". Uvnitr ubrat
trochu plastu a na vnitrni kolik jsem pripajel 4 smdcka do kruhu a s
plastem jsem to spojil "pruzne" pres medeny plisek (spis folii). Ovsem
z toho gender changeru mate z obou stran samozrejme stejny konektor...

Lukas Burda