Pruchozi zatez 50 Ohm BNC

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Listopad 2 08:43:21 CET 2008

Nesleduji uplne diskusi

Mozna pomuze http://ei.cz/etc/index.asp?a=2&b=E324-4

http://ei.cz/etc/index.asp?a=2&b=E322

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Petr Tošovský
Odesláno: 1. listopadu 2008 20:29
Komu: HW-news
Předmět: Pruchozi zatez 50 Ohm BNC

Preji pekny sobotni vecer.
Poradil by mi nekdo kde se daji koupit 50 Ohmove pruchozi zateze maleho
vykonu s BNC konektory (male a female, prodlouzeni vedeni)? Mam tu
pujcenou jednu takovou od Tesly. Podle udaju na ni je to 50 Ohm/0,2 W.
Kdyby ten vykon byl o neco vetsi (dejme tomu do 1 W) a delka modulu o
neco kratsi (tento ma cca 80 mm coz uz je na konektory celkem zatez),
tak by to bylo jeste lepsi. Pracovni frekvence do 10 MHz.
Chci to jen pro sebe, hotove vyrobky, nejake 2 ks, cena je rozhodujici.
Vzal bych si i nejake atenuatory, kdyby byli u stejne spolecnosti ve
stejnem provedeni.
Ukazka co hledam  http://tosa.ptmodel.cz/pruch_zatez.jpg
Diky za tipy (tak schvalne kdo mi tam najde neco co bych nespecifikoval
:-)  )

Tosa