OT: dokonceni DDS

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Listopad 1 15:27:50 CET 2008

Zdravim,
neda mi to nepodelit se, ze jsem dnes konecne dokoncil DDS by Balu i
po mechanicke strance. Teda az na prisroubovani tech 4 sroubku
krabicky, ktere jsem za tu dobu stavby bezpecne ztratil:)
Ja vim, trvalo mi to hrozne, ale porad byl nejaky problem (nebyl cas,
nebyly soucastky, nechtelo se mi. Ten posledni problem je nejhorsi.
Jak rikal deda - kdyz se clovekovi nechce, je to horsi jak by nemoh:)
Diky vsem, kteri mi pomohli (at uz shanenim soucastek ci radou),
hlavne Baluovi za super konstrukci a jeho rady.

Marek