Digitalizace Brno

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Listopad 1 09:06:02 CET 2008

Ne, problem se silou signalu neni, to bych resil, to se da odhalit.
Kvalitou signalu jsem myslel kodovani, bitrate nebo jak to nazvat. Mozna
je to subjektivni, ale zda se mi ze vidim mene kvalitni obraz. Typicky
logo Novy (napriklad) trpi artefakty z komprese. Neni nekde nastaveni
starych a novych multiplexu co se tyce prenosove kapacity a poctu kanalu
TV/radia? Z toho by se dalo odhadnout jestli se s necim hnulo.

Tosa