Digitalizace Brno

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Listopad 1 06:57:37 CET 2008

Nekde ty dobraci menili krome kanalu i polarizaci a to mate hned o -20dB
mensi zisk, pokud signal chitate na atenu v proti polarizaci.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Tošovský
Sent: Saturday, November 01, 2008 1:07 AM
To: HW-news
Subject: Digitalizace Brno

Zdravim vsechny.
Chtel bych se zeptat jestli je tu nekdo, kdo sleduje veci okolo
digitalizace TV vysilani. Vcera v noci doslo ke zmene multiplexu (Brno),
takze jsem dnes po prichodu domu preladoval. Nemuzu si pomoct, ale zda
se mi ze vysilane kanaly jsou v horsi kvalite nez byly predtim. Navic
neni ve streamu videt EPG a CT kanaly nemaji ani popisky (nazvy) stanic.
Provedlo se neco spatne pri vyhledavani kanalu nebo pozorujete stejny
stav? Jedna se o neco prechodneho? Moc jsem ted nesledoval co se to
deje, tak snad se neptam na neco co vsude rikali.
Diky za info

Tosa