RE: Kopírování souborů ve Windows XP + SP3

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Květen 30 22:30:33 CEST 2008

Zdravim,
a co takhle nastroj Obnoveni systemu? Me uz to parkrat pomohlo, pokud neni
vypnuty tak doporucuju vratit zpet a spokojit se s SP2, na ten si nemuzu
stezovat.

S pozdravem,
Ales Chlubny

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Saša Svobodová
Odesláno: 30. května 2008 21:59
Komu: HW-news
Předmět: OT: Kopírování souborů ve Windows XP + SP3

Hezký večer,

    když už tu tak běží téma o 11. přikázání, tak mám podobný problém.
Běžící Windows XP + SP2. Pak jsem dostala nápad, přidat SP3. Dala jsem jej
na dva počítače a všechno je v pořádku. Tak jsem jej dala i na ten třetí a
dějí se věci. Systém odmítá kopírovat a přenášet soubory mezi okny. Jakmile
je otevřené nějaké okno a chci nějaký soubor, nebo složku, překopírovat. Tak
se sice na začátku tváří jako že to půjde. Dokonce se ukáže jestli bude
kopírovat, nebo přesouvat (ten křížek u kurzoru). Ale potom se nestane nic.
Žádná nabídka, žádné přesuny, žádné kopírování.
Přesouvat ikony, soubory a složky po ploše okna lze. I po ploše systému.
Zrovna tak lze vytvářet nové složky přes pravé tlačítko (tedy vlastně přes
levé, ale raději to nebudu komplikovat).

    Pokud na kopírování či přesun použiju TotalCommander, je to bez potíží.
Ale systém nic takového nechce dovolit. Koukala jsem i na webu Microsoftu,
ale jestli existuje soutěž o nepřehledné stránky, tak web MS docela útočí na
první místo. Jelikož se jedná o OEM, tak se mám obrátit na prodejce. No
nevím, raději to zkusím tady. Kolega mi říká, že když to jde přes TC, tak to
nemám řešit a nechat to tak, jak to je. Což se mi ale vůbec nelíbí. Už
proto, že kopírování z okna do okna je značně praktické.

    Je tu trošku zádrhel, počítač nemá přístup k internetu. A ani nechci aby
jej měl.

    Linuxový uživatelé snad prominou, ale měnit systém nebudu.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz