osciloskop - kam tento svet speje :-)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Květen 30 16:17:23 CEST 2008

Jan Waclawek wrote:
> DSP prehrabavajuce sa v pamati je IMHO uplne a dokonale mimo misu. Nic ine ako sadu tucnych FPGA zapichnutych v mieste kde tecu data z ADC do pamati si neviem predstavit; a naopak, to je presne to co na hladanie glitchov a na tie anomalie je treba.

Souhlasim, pouziti terminu DSP v teto souvislosti byla chyba. Jiste musi
jit o paralelni zpracovani a tady bude skutecne to nejvetsi know-how
hned po reseni vzorkovacu a analogove casti.
> Samozrejme software co generuje bitstream ("firmware") do tych FPGA je jedna z takych vyziev ktorych by som sa rad zucastnil (ale co ma nikdy v zivote zrejme nepostretne). Inak to moze pokojne byt jeden z dovodov, preco sa tomu PCcku tazko vyhnut - na samotne zobrazovanie a vsetky tie ficurinky by ozaj asi stacil aj nejaky armoidny bastel.

To bych az tak nevidel jako duvod, bitstreamy by v takovem pripade byly
urcite predpripravene a naloadovani bitstreamu do FPGA neni uloha pouze
pro PC. Tady se spise jedna o uzivatelsky komfort - ukladani vseho ve
standardnich formatech, komunikace pres sit na kterou je uzivatel
zvykly. Navic to i vyrobci usetri vyvoj podstatne cast HW. Jedna se
urcite o desky na zakazku, ale nebude to tak vazne jako v pripade celeho
vlastniho vyvoje, ktery by i tak vedl k nestandardnimu a komplikovanemu
reseni.

Tosa