problem s nastavenim rozlisenia v XP

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Květen 30 15:04:10 CEST 2008

No tak to ja som s tym robil len 3 dni, aj to nie cely cas a zas par rokov
nebudem :-( Len sefovia si spomenuli, ze sa doma hram s elektronikou, tak
by som mohol vysledovat, kde sa tratia data z dosky s WinCE - USB -
FT232 - MCU a spat po tom, ako zlyhali vsetky SW moznosti. Takze LeCroy
bol pre tieto ucely delom na vrabce. Nejak intuitivne som na zakladne
funkcie prisiel, dokonca som nasiel aj analyzu priebehu RS232 - fakt
paradne graficke zobrazenie start bitu, dat, stop bitu, break, framing
errorov. No ale najviac casu ma stalo presvedcit ho, ze moje RS232 je
v TTL, t.j. s inverznym priebehom. Nakoniec som to poriesil tak, ze som
zaskrtol inverziu zobrazovanych priebehov. Nastavenie inverzie pri
analyze som nenasiel..
No a este som vyuzil ulozenie plain dat na USB kluc :-)

miro