problem s nastavenim rozlisenia v XP

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Květen 30 14:54:53 CEST 2008

No to bylo taky reci, ze takovy osciloskop nepostavim. Barevne LCD
640x480 uz mam zprovoznene, cmarat si po tom muzu jak chci a nic jineho
na tom pekneho neni, tak to vynechame, no ne ? A nebo nevynechame,
AT91SAM7SE512, ktery mam u toho LCD, ma ADCcka a dokonce i s DMA do
pameti. Vzdyt ja postavil osciloskop, ani o tom nevim a jeste muze ve
volnych chvilich prehravat Toccata a Fuga. O co je pomalejsi, o to je
placatejsi, ale jinak vlastne k nicemu, pac ze je k necemu okolo 500kSps
osciloskop, mi asi nikdo moc nesezere, ale do par GSps je to uz jen
kousicek ;))).

--
Jiri Bezstarosti