Re: OT Robotour - bodování

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Květen 30 13:50:27 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 30.5.2008 od Kamil Rezac:

> Jak uz jsem psal wekovi, neplyne to z tohohle?

> "Pokud ale tým využije tlačítko ERROR nezískává za daný úsek bod
> žádný. Navíc pokud robot vyjede z cesty, aktuální pokus končí pro
> něj a všechny roboty v koloně za ním."

Z toho vyplyva, co se stane, kdyz tym vyuzije tlacitko ERROR.
Nevyplyva z toho ale nic o tom, co se stane, kdyz tlacitko ERROR
neexistuje, pripadne kdyz neni vyuzito, a robot jen proste vyjede z
cesty.

> Slovicko "navic" chapu tak, ze krome neziskani zadnych bodu jeste
> vypadava...

Slovicko "navic" tady chapu, ze je to dodatek k te prvni vete. To by
se dokonce dalo chapat tak, ze kdyz tym nevyuzije tlacitko ERROR,
neplati ani veta dalsi zacinajici na Navic...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz