OT Robotour - bodování

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Květen 30 13:18:21 CEST 2008

Ja to chapu tak, ze kdyz vidim, ze mam sice robota na ceste, ale uz je
jasne, ze mi vyjede, dam mu cudlem ERROR pohlavek a mam sanci, ze prijdu
jen o bod za usek, ale jeste jsem nevypadl, kdyz ten pohlavek robotovi
pomuze (treba reset, ci co ja vim). Pokud mu dam pohlavek ERROR az kdyz
vyjede a nebo po tom pohlavku jeste na ceste stejne vyjede, pokus konci.

Mne se to zda dost jasne. Mozna by se ale ty vety daly upravit zhruba takto:

Pokud kterykoli robot vyjede behem pokusu z cesty, je cely pokus
ukoncen, ohodnocen 0 body a to bez ohledu na jakekoli dalsi okolnosti.
Pokud tym vyuzije tlacitko ERROR, neziskava za dany usek zadny bod a
muze pokracovat dale v plneni ukolu za predpokladu, ze neporusi jina
ustanoveni.
Tlacitko ERROR lze pouzit pouze jedenkrate pro kazdy usek.
Pokud je tlacitko ERROR pouzito mezi useky, 0 body je ohodnocen prave
projety usek.

Ono totiz auticko s rizenim nataceni sikovnymi stisky ERROR, by projelo
take a kdyz budu mit stesti a nektery usek rovny, treba i tak udelam
bod. Kdyz mohu ale ERROR stisknout jen jednou za usek (nebo jednou ci
x-krat za cely pokus) a 0 bodu je za ujety usek, takhle zabodovat nelze,
kdyz je potreba se natocit do dalsiho useku.

--
Jiri Bezstarosti