OT: Robotour - pravidla

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Květen 30 09:33:17 CEST 2008

Myslim, ze pri tomto teoretickem reseni jste prilis neuvazoval penize
potrebne k vyvoji. Proto se odvazim posunout jeho cenu o rad az dva
dale abyste si ho mohl namontovat i do kocarku. Reseni je jednoduche,
nepouzivejte PC, ale vytvorte si specializovany HW, ktery bude
vykonavat stejnou ulohu, jen pri nizsi spotrebe a nizsi hmotnosti.

Honza