OT Robotour - bodování

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Květen 30 09:23:22 CEST 2008

>Jaktoze ne? Mam tri roboty a kdyz KTERYKOLIV z nich vynuti zmacknuti
>erroru,

V pravidlach sa hovori, ze tlacitko ERROR je *optional*. Prosim, uz ho nespominajte v tejto suvislosti; je irelevantne.

>tak tym nema za dany usek vubec zadny bod. Totez pokud nektery
>z vagonku vyjede z cesty, pri tom navic on a jeho pripadny nasledovnik
>vypadava ze hry.

Ano, ale lider zostava v hre presne s takou istou pravdepodobnostou ako taky isty robot chudobnejsieho timu.

>A podle me sance ze chybu udela jeden robot ze dvou/tri je vetsi nez
>ze ji udela samostatny (cim slozitejsi system, tim vetsi
>pravdepodobnost chyby/poruchy).

Ale chyba jedneho zo skupiny nijako nepenalizuje lidra.

>Fakt, ze movite tymy jsou na tom lip plati ve vsech soutezich, s tim
>nic nenadelame, komunismus implantovat neplanujeme... Nebo mame klukum
>z FELu zakazat jejich profi podvozek proto, ze ja si ho za cenu noveho
>auta proste nemuzu dovolit?

Ty brdo, to stalo fakt tolko? A ja som si vcera pozeral aj tu stranku tej kosickej firmy, co ho robila, ze reku sa aspon spytam co to stoji, ze mozno to bolo par tisicok a ze by som do toho pripadne aj zainvestoval ako sponzor nejakeho timu... No tak asi celkom iste nie... :-(

wek