LM3S101 - Cortex-M3, zkusenosti ?

Kovar Milan mkovar@seznam.cz
Pátek Květen 30 08:50:16 CEST 2008

Já tu mám starter kit Luminary Micro LM3S1968 a funguje mi s vyvojovym prostredim CrossWorks včetně ladění.
http://www.rowley.co.uk/arm/index.htm
Mají 30 denní demo.

Možná by pomohlo vzít nějaký ověřený kód ze starterkitu pro tento typ procesoru.

Procesory Luminary Micro umí pouze THUMB-2 instrukční sadu(kombinace 16b 32b instrukcí). ARM(32b instrukce) instrukční
sadu neumí. Nepřekládáte program náhodou do ARM kódu? Fungují v něm instrukce THUMB(16b instrukce), protože jsou
podmnožinou THUMB-2.

Milan