OT: ATX zdroj

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Květen 29 20:49:43 CEST 2008

> Zdravím ,
> lze nějak přinutit zdroj ATX aby po výpadku elektřiny automaticky zapnul?
>
> R.

Pokud je ten zdroj mimo počítač, stačí mu trvale aktivovat patřičný startovací
signál. Pokud je ten zdroj připojen k počítači, tak většinou jde v SETUPu
zapnout (obvykle v menu Power Management či někde podobném) něco jako "Status
after power loss" a tam zpravidla možno volit mezi Off, On a Last State. Tu
třetí volbu zásadně zapínám já, ta mi vyhovuje.
Pokud to BIOS nemá, jde to udělat těžko, leda nějakým doplňkovým bastlem,
třeba i celkem jednoduchým (RC článek na zapínací tlačítko), už se to tu tuším
řešilo...
   S pozdravem Pavel Troller