Re: OT Robotour - bodování

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Květen 29 17:35:30 CEST 2008

> Poněkud nemůžu překousnout fakt, že 1 robot dostane nejvýše polovinu toho,
> co dostanou 3, i kdyby uvezl 10 soudků a byl v cíli 2x rychleji. Podpora
> mezitýmové spolupráce by jistě šla udělat i spravedlivějším způsobem. Tohle
> je spíš něco jako kolektivizace.

Spravedlivejsi navrhy jsou urcite vitany, pokud budou smysluplnejsi,
treba budou v prisitch pravidlech.
Vlacek ma sice sanci ziskat vic bodu, naproti tomu vetsi sanci, ze
nektery z robotu udela chybu a tedy vlacek za cely usek nedostane bod
vubec zadny
Opet tohle je neco co je treba vybalancovat a na to zatim nebyla data
(loni mel vic robotu jediny team)

> Původní plán byl dělat jednoho, ale vadí mi, že bude pravidly znevýhodněn.

Pokud ten jeden bude spolehlivy, tak myslim, ze oproti nespolehlivym
vlackum (tri roboti udelani napul misto jednoho poradne) vubec
znevyhodnen nebude.... :) Proste dostupne mnozstvi prace je
konstantni, zalezi na rozhodnuti teamu, jestli ji naprit do jednoho
nebo rozdelit do dvou/tri vetvi

KR