OT: o robotoch v telke

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Květen 29 09:08:58 CEST 2008

no vecer som prepinal telku a narazil som na operacneho robota, tak som
tam chvilku ostal a co nevidim :-) nemenovany ing. Richard Balogh aj s
tym zatisim plastovych flasi a igelitovych tasiek na stole v kancelarii
:-)))
Su tam dva aspekty. Jednak redaktor toci reportaze o vsetkom a kazdy
den, takze nemoze byt expert na vsetko a kvalita redaktorov sa odvija od
kvality televizie. Konkretne od tejto televizie nic specialne
neocakavajte - robia bulvar pre slovenske masy a fluktuacia redaktorov
je taka velka ze najst tam niekoho kto svojej praci rozumie a nebodaj to
vystudoval bude nadludska uloha.
Na druhej strane asi pred rokom robili s mojou mamou rozhovor do Ceskej
televizie ohladom kvality vody v Dunaji. Bol to vseho vsudy asi 3
minutovy sot. Baba dosla pripravena, mala nastudovane veci, pytala sa
kvalitne otazky, navsteva dopredu dohodnuta, dosli, natocili, pokecali
co by este experti dodali k tematike, vecer to islo v spravach.
Proste nemozes porovnavat kvalitu prace a redaktorov v novinach typu
blesk a national geographic.
b.