Re: OT: o robotoch v telke

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Květen 29 08:58:13 CEST 2008

Tohle mi pripomnelo clanek "Jak nenatacet reportaz" co kdysi vysel v casopisu Hudba a zvuk.
Mam silne podezreni ze reporteri to maji v rychlokursech jako povinny ucebni text
a nikdo jim nerekl ze je to ODSTRASUJICI priklad.

Jo a slovo Robot vymyslel Josef Capek pro to co by se dnes nazvalo spise Humanoid - vytvor na biologicke bazi.

> 1. O 14:00 zavola clovek, ze do vecera potrebuje nakrutit polhodinovu
> relaciu o robotoch.
> "Neviem vobec co to je, mozete mi k tomu nieco povedat?"
> "Tazko, mam pracu"
> "Aspon na polhodinku, prosim"
> "Dobre, mozete si nakrutit nejakeho robota v akcii"
>
> 2. Pride vesely chlapik s kameramanom a zacne nakrucat:
.
.
.