nahrada 7812 a 7912

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Středa Květen 28 15:05:46 CEST 2008

Koukam ze mi neco unika .Tady se reaguje na neco co mi ani
nedorazilo.Zvlastni.Gmail asi nema rad p.Zahradnika.Jeho odpovedi mi nejak
nedorazily krom te prvni.
Jinak odpoved od pana Strasila je zajimava.Je to presne to co dela murata
pro kladnou stranu vcetne oznaceni.Jen mam obavu ze to tady asi dosti rychle
nesezenu.Potazmo v mnozstvi jednoho kusu.
Jinak tato odpoved mi taky nedorazila.
Omluva pro p.Zahradnika nejste sam od koho mi nechodi odpovedi.
To admin mam nejaky problem z mailem ci co?
Radek
----- Original Message -----
From: "Delphin" <delphin@post.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 28, 2008 1:59 PM
Subject: Re: nahrada 7812 a 7912

> Na stranach 20/21 mas inverzni menice, vetsi proud napriklad zde na
> strane 18:
>
> http://cache.national.com/ds/LM/LM2576.pdf
>
> Ze se pozaduje nahrada 7912, to jeste prece neznamena, ze zrovna on
> cuca 1A na -12V v maximalnim vstupnim rozsahu napeti, takze si jiste
> vybere prislusny obvod podle presnejsich pozadavku.

Schémata jsem našel i samostatně, ale "Inverting Buck-Boost" a "Negative
Boost" bohužel není ekvivalent funkce 7912. Neřešíme totiž problém, jak
získat záporné napětí, ale jak záporné napětí zmenšit a stabilizovat s
proudovou pojistkou. Potřebujeme zapojení třeba jako je na Block Diagram
str. 2, ale symetricky převrácené.