OT: Robotour - pravidla

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 28 13:21:25 CEST 2008

 28.5.2008, 13:16:58
dobry den

Take si dovolim jednu poznamku. Kdyz clovek neco chce, musi si o to
umet rict.
Takze, jde-li organizatorum o vytvoreni robota ktery "umi videt",
necht je tento pozadavek jasne vyjadren v preambuli souteze nebo na 1.
miste v pravidlech. A ne to schovavat za jakehosi stezi
definovatelneho ducha.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz