OT: Robotour - pravidla

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 28 09:49:10 CEST 2008

Mozna ano a mozna ne. Jiste je to dohnane do absurdity, ale pokud to
domyslite do dusledku neni to vubec demagogicke. Samotny server umisteny
nekde v hlubinach netu treba na druhe strane zemekoule nema vubec poneti
o tom jak vypada zahon nekde v Praze. To, ze system dokaze pomoci jeho
sluzeb a neco vykonavat je to same jako kdyz vyuzivate sluzeb GPS
satelitu nad hlavou. Pokud se signal GPS zastini ztratite take
funkcionalitu stejne jako kdyz vam spadne spojeni do netu.

Pokud chcete naprostou autonomii tak zakazte veskery prijem jakychkoliv
umelych (vytvorenych clovekem) signalu. To se podle me, ale nestane,
protoze nad tim si lamou hlavu vojenske laboratore s mnohem vetsim
rozpoctem. Takze dle meho se vytvari kockopes, aby to tak nejak
fungovalo a na druhou stranu to nebylo uplne jednoduche.

Sorry, ale pisu na rovinu jak se mi to cele jevi - schvalne jsem se do
te diskuze ted delsi dobu nezapojoval, abych mel trosku odstup.

Radek Vicek