osciloskop - kam tento svet speje :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Květen 28 09:40:01 CEST 2008

no na obrazku som ho samozrejme videl, ved som aj pisal ze "Ono sa
to sice oficialne udava ze do 4GHz" ale realne pouzitelny este nikdy :-)
Na 4GHz ohnes bezny kabel o 30 stupnov a skoci ti faza o 180 stupnov,
alebo pohnes konektorom a zmeni sa utlm o 1dB. Preto sa pouzivaju
precizne konektory typu N alebo SMA kde su mechanicke prvky velmi dobre
spracovane a nehybu sa. U BNC je to problematicke. Preto ta skepsa. Na
nenarocne aplikacie mozno, ale na aplikacie raz nainstalujem a uz o tom
nechcem pocut by som to nepouzil ani keby mi zaplatili.
b.