OT: Robotour - pravidla

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 28 09:33:26 CEST 2008

IMHO obousmerna komunikace s okolim je i kus dratu s mikrospinacem
vystrcenym jako tykadlo pred robota nebo UZ radar.

Tohle opravdu neni stastne jak je soutez definovana.

Mimochodem treba modelarska soutezni pravidla jsou pomerne jasna a
pritom celkem strucna. Mimochodem vychazi i z predpokladu, ze co neni
zakazano je povoleno - jinak by se totiz nikdy nic nevymyslelo noveho.

Radek Vicek