OT: Robotour - pravidla

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Úterý Květen 27 22:00:36 CEST 2008

Robozor napsal(a):
> Jen takova poznamka k zamysleni. U robotickych soutezi co znam plati princip
> "co neni zakazano je povoleno". Podle meho je vetsina lidi zde nervoznich z
> toho, ze v teto soutezi je to tak trochu "co neni povoleno je zakazano".
> Myslim, ze organizatorum stejne nezbyde (drive nebo pozdeji) napsat pravidla
> detailneji a prohlasit, ze ostatni je povoleno. Nikdo asi nebude mit zajem
> si nechavat vsechny sve napady nekym schvalovat.

Ahoj,

nedelal jsem do robotu, ale mam neco zkusenosti s organizaci klasickych
letnich taboru, ale pro dospele. Zkusenosti jsou jednoznacne. Pravidla musi
byt naprosto presna a co se do nich vejde, to je v poradku. Pokud se meni
pravidla za pochodu, lidi to desne demotivuje. A v tomhle pripade si umim
predstavit situaci, kdy jeden soutezici, zrovna ten, co resil robota 4
mesice v kuse, vynalezne katapult na majaky, ktere bude cestou sbirat,
robot bude jinak bezkonkurencne nejlepsi, splni vsechna pravidla a vy mu to
zakazete.

Standa