OT: Robotour - pravidla

ondra luciusb@centrum.cz
Úterý Květen 27 21:28:30 CEST 2008

Jan Waclawek wrote:

> Toto je absurdny argument.
> Pred 20 rokmi by 99.9% ludi povedala, ze pokryvat cele krajiny radiotelefonickou sietou je dost neriesitelne.

Vlastnimy mineno vlastnimy pro dane vozidlo. Chceme roboauto ktere by
slo nasadit v soucasnem provozu a ne auto ktere bude jezdit jenom 20 km
od domu, nebo bude jezdit za 15 let az pro nej vybuduji senzorovou sit..

> Ak je to "zakladne nastavenie", preco to nie je v pravidlach?
Je tam ze muzete nasadit az tri roboty, prestoze to tam neni explicitne
napsano tak je tim mineno 3 roboty, 0 majacku, 0 falesnych sobu a 0
ruznych dalsich veci, Protoze se ale na tohle seslo jiz nekolik otazek
doporucim to dat do faqu.

Ondra