OT: Robotour - pravidla

ondra luciusb@centrum.cz
Úterý Květen 27 20:50:41 CEST 2008

Nevim ted v jakem smyslu by pouzival suchy zip. Moje poznamka mela rici,
ze ja bych si dovedl predstavit, ze robot muze byt i zcela nespojity
(tedy napriklad dva roboti, nebo robot a nekolik majacku). Samozrejme
pri dodrzeni vsech pravidel. Rovnou upozornu ze to neumoznuje staticke
beacony, protoze pak by robot nedokazal ani dokoncit prvni segment
(majak - tedy jeho cast by nikdy neprejela do dalsiho segmentu). Rovnou
i rikam ze ani mrtvy clen kolony uz nesmi se zbytkem komunikovat.
Tohle volne pojeti robota by se ale muselo nejdriv dusledne prodiskutovat.
Moje opovedi tady berte jako snahu odpovedet na zajimave dotazy siroke
verejnosti, ale pokud to nekoho opravdu zajima a chtel by se zucastnit,
tak doporucuju aby se pomoci kontaktniho formulare prihlasil do
koneference pro ucastniky, kde se mu dostane oficialnich odpovedi.
Ondra