Re: Smazání DVD+RW

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Květen 27 17:29:09 CEST 2008

Zkuste zajit za nekym s jinym vypalovacim softem (treba Nerem na Win)
- urcite nekoho takoveho v okoli najdete (kamarad, soused, internetova
kavarna, ???), aspon uvidite, zda reseni existuje, nebo jestli je DVD
recorder uplny tupoun.

<flame>No jeste, ze je to Linux a urcite open source, takze si to
muzete v pohode opravit:) </flame>

S pozdravem,
Marek