problem s nakup na ebay

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 27 16:02:41 CEST 2008

Mezinarodni dobirka se resi v Postovni unii uz veeeelmi veeelmi dlouho a
jelikoz existuji partikularni, objektivni i neobjektivni problemy
postovnich sprav tak je stav takovy jaky je. S CP to nema nic spolecneho.

Jako priklad lobovani a partikularnich zajmu mohu uvest to, ze se
vyplatilo zahranicnim firmam posilat zasilky od nas za nase postovne do
sve zeme - pres elektronicke podani. I s tim, ze naklady si postovni
spravy deli tusim 40:60 ve prospech toho kdo dorucuje.
Takze to fungovalo samozrejme jen do te doby nez si toho nekdo vsiml.

Jinak by bylo dobre si precist co ten "nemecky napis" znamena - je to
obsahem i tohoto vlakna, ktere je treba docist az do konce. ;-)

Radek Vicek