problem s nakup na ebay

aze azehw@volny.cz
Úterý Květen 27 15:59:12 CEST 2008

Už se to tady probíralo. Myslím že to není o nic složitější než poslat do
Německa (v rámci EU).
Zatím jsem úspěšně tato omezení ignoroval (mám o Němců přes 50 pozitivních
hodnocení). Všichni to do ČR poslali, jen někdy byl problém s tím, že neměli
zkušenosti (například neposlali IBAN a SWIFT), ale to se vyřešilo. Jen jeden
se zasekl, ne že do Čech, ale Čechovi nic nepošle, ani na adresu v Německu,
a to šlo o vydraženou věc. Co s ním, svět se nezboří. Jen Švýcary obcházím
přes známého blízko Curychu, odpadnou problémy se clem a DPH. Nechám to
poslat na jeho adresu a on mi to přiveze, mnohdy i z Německa...
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 27, 2008 3:22 PM
Subject: RE: problem s nakup na ebay

Prostě akorát neochota zařizovat posílání do zahraničí, který je daleko
složitější. S dobírkou to nemá společnýho vůbec nic, na eBay se téměř
vždycky platí předem obvykle přes PayPal, ale Němci jsou často neschopní si
PP zřídit, takže tam většinou přes bankovní příkazy. Podobný zkušenosti mám
ještě s Rakušákama a Kanaďanama...
Cena poštovnýho do ČR často není uvedená, ale stačí se prodejce zeptat,
kolik bude stát za předpokladu, že je ochoten do ČR poslat, což v eBay vidět
je.