OT: Robotour - pravidla

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Květen 27 10:50:40 CEST 2008

> To je v poriadku, ale potom to nevyhlasujte ako sutaz, ale ako prehliadku robotov.
> Pripadne, ak Vam to niekto vyhra vdaka nedokonalym pravidlam, tak potom nenadavajte, ze nebol dodrzany nejaky duch (ako je to v pripade toho Samsona).

No ono to tak vzasade je, ceny jsou spis symbolicke (ms dal
klavesnici, nejaky pivovar 5l soudek a podobne) :)
Jak rikam, poradani je pro kluky volnocasova aktivita, takze pravidla
se zdokonaluji, kdyz se nejaka dira najde

> Tak v takomto pripade mi nie je vobec jasny vyznam tlacitka error. Ak raz robot ide zle, je predsa jedno ci mu to poviem alebo nie, z jedneho bitu sa nedozvie spravny smer, takze aj tak nevyhnutne vyboci - alebo som nieco prehliadol?

Muzu tim robotovi naznacit, ze dela neco spatne (takze treba zpomali,
prepne detekci obrazu z kamery do nejakeho nouzoveho rezimu nebo
podobne...

> Hmmmm, a ako su vysoke tie ruze? Kvoli debate je mi trocha nepohodlne si odskocit do Prahy to obzriet, nehovoriac o tom ze na jesen to bude mozno trocha ine...

tady je nejaka konkretni fotka z lonska:
http://robotika.cz/competitions/robotour2007/teams/logio.jpg

> "blokuje max. 1/2 sirky" treba rozumiet tak, ze min. 1/2 sirky bude volna, alebo ze prekazka sirky 1/2 cesticky moze byt umiestnena uprostred cesticky, takze zostane volna 1/4 cesticky? To sa mi zda ako dost vyrazny rozdiel.

Tohle se priznam nevim, zkusim zjistit, spis bych cekal to prvni

> Je nejako definovana vyska prekazky? Berte to napr. tak, ze nezvyknem nakupovat banany po debnickach, a nerad by som do nej narazil len preto, lebo mam privysoko senzor... ;-)

krabice od bananu meri cca 60x40 pudorys, 30 vyska (to je odhad, nemam
ji po ruce)

> Fajn. Majaky su povolene?

Podle meho chapani ne (pokud je majakem mysleno, ze neco pridam do
prostredi - autu taky napred nenamaluju caru, po ktere pojede). Ale
treba petr kubac teoretizoval o detekci dostupnych rozhlasovych
vysilacu, to by bylo ok - je to soucasti prostredi.
Ad FAQ: - pro jednotlive rocniky jsou u pravidel, ale zrovna dotaz na
DGPS jsem vykopirovaval z robotour konference, na webu jsem ho
dohledat nezkousel

KR