OT: Smazání DVD+RW

Ales Filip nostromo@khnet.info
Úterý Květen 27 10:45:40 CEST 2008

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit s mazáním DVD+RW disků. Koupil jsem stolní DVD
rekordér. Když do něj dám nové DVD+RW, tak na něj nahraju, a zase ho v
rekordéru smažu. Ale na jedno médium jsem vypálil něco v počítači.
Program K3b ho nějak naformátoval, a vypálil na něj film. Teď to médium
jde přepisovat v PC, ale když ho chci vymazat v tom DVD rekordéru, tak
píše, že to není přepisovatelné DVD. Nevíte jak to DVD smazat? Program
K3b má jenom volbu naformátovat, a když to spustím, tak mi napíše, že
není potřeba formátovat.
Ne že by mi to zase tolik vadilo, že ten jeden disk nejde smazat, ale
spíš mne zajímá, proč to tak je ?

--
Aleš Filip