Pocitac umrel...?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Květen 27 09:38:52 CEST 2008

Jo, tyhle veci fakt umi divy. Mel jsem na USB pripojen radiovy vysilac a
pri uz trosku delsim USB kabelu (mysleno nad par cm) vubec OS nepoznal
USB zarizeni. Sel jsem po tom co se deje (pro tyhle ucely prave obcas
pouzivam par cm USB kabel, ono to dobre napovi) a vysledkem bylo, ze
stacilo na zarizeni plast konektoru prizemnit hned v miste kde to slo
nejbliz. Cokoli jineho bylo ohledne napravy toho stavu uplne k nicemu.
Po te uprave uz nevadi ani dlouhy USB kabel.

On takhle clovek parkrat zjisti, jak se to fakt delat nema, nez prijde
na to, jak to sam delat ma a ze to vsechno nejsou jen zbytecne kecy ;).

--
Jiri Bezstarosti