Baterie Sony - serie M (InfoLithium Stamina) - problem

Pondělí Květen 26 08:50:59 CEST 2008

Taky by mě zajímalo jak to funguje. Od doby co jsem vyměnil články v kameře
http://vaelektronik.cz/bastl/lion.htm ukazuje mi to úměrně ke kapacitě i
vyšší čas do konce vybití baterie. Takže to asi čas neukazuje jen podle
napětí, ale buď podle rychlosti poklesu, nebo si pamatuje kolik toho do
baterky nabíječka dodala? Někdy se to ještě se starou baterkou zblblo,
objevil se tam místo 140 minut čas až 300 minut a po poklesu na 150 baterka
chcípla.
Anděl

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 26, 2008 8:24 AM
Subject: Re: Baterie Sony - serie M (InfoLithium Stamina) - problem

Me slo spis o to jak ten system InfoLithium funguje a jak to spolu
komunikuje - tedy baterie-nabijec a baterie-fotak. Co jsem zatim vycetl
tak je v baterce nejaky cip, ktery meri kde co a podle toho poskytuje
informace o zbyvajici kapacite. Jde mi o to zda je nabijecka tupa a
nabijeni si ridi ten cip nebo to komunikuje i s nabijecem.

Zatim se mi tu nabijecku nechce rozebirat kvuli zaruce. Takze i odmereni
proudu je problem - ta baterie je tam nacvakla a nic se zmerit neda -
nedostanu se ke kontaktum.

Na svorkach baterie se nada domerit zadneho smysluplneho napeti takze v
podstate dve cerne skrinky. :-(

Radek Vicek