Baterie Sony - serie M (InfoLithium Stamina) - problem

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Květen 26 00:48:58 CEST 2008

Ako som nasiel na nete, je to Li-Ion 2-jity clanok (7.2V). Skuste pocas nabijania najprv odmerat nabijaci prud pri vybitej baterii a potom sledovat napatie. Podla toho viete zistit, ci nabijacka nabija spravne. Druha vec je zobrazovanie tych percent...

(nejdem pisat o procese nabijania, co citam Vase prispevky, poznate to dokonale)

miro